Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Ανδρέας Τσάκωνας Νέα Αρχή - ΩΡΩΠΟΣ

Ζω και εργάζομαι στο τόπο μας. Γεννήθηκα στο Μαρκόπουλο Ωρωπού στις 10 Σεπτεμβρίου του 1968. Η σύζυγός μου Πελαγία Καρίπη και εγώ έχουμε τρεις γιούς. Σπούδασα λογιστική στο ΤΕΙ Χαλκίδας και Διεθνείς και Οικονομικές σπουδές στην ΑΣΟΕΕ.

Μιλάω άριστα Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά. Από το 1988 διατηρώ δύο γραφεία παροχής οικονομικών, φοροτεχνικών, λογιστικών συμβουλών και οργάνωσης επιχειρήσεων στον Άγιο Στέφανο Αττικής και στα Νέα Παλάτια Ωρωπού. Είμαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και διέτελεσα μέλος επιτροπών και οργανισμών του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Από το 2002 εκφράζω το έντονο ενδιαφέρον μου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τον τόπο μας με τον Νομάρχη Λεωνίδα Κουρή.

Ως Αντινομάρχης αλλά και ως απλός Νομαρχιακός Σύμβουλος προώθησα όλα τα έργα και τις διοικητικές παρεμβάσεις της Νομαρχίας στους Δήμους και τις Κοινότητες που δημιουργούν τον «Καλλικράτειο» Δήμο Ωρωπού και συμμετείχα στην υλοποίηση τους.





Στο ΝΕΟ ΔΗΜΟ, που δημιουργήθηκε με το σχέδιο «Καλλικράτης» καλούμαστε όλοι μας να δώσουμε ότι περισσότερο μπορούμε για την ανάπτυξη του τόπου μας και την προκοπή των δημοτών μας.



Με το συνδυασμό ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΣ - ΝΕΑ ΑΡΧΗ που δημιουργήσαμε με τους συνεργάτες μου έχουμε βασικό στόχο να «οικοδομήσουμε» το νέο δήμο και παράλληλα να σεβαστούμε και να διαφυλάξουμε, με λόγο τιμής, τα χαρακτηριστικά όλων των διαμερισμάτων που τον αποτελούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: