Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Βλαδίμηρος Τσαμουρλίδης Υποψήφιος Σύμβουλος Περιφέρειας Κ.Μακεδονίας με τον Κυριάκο Βελόπουλο

Βλαδίμηρος Τσαμουρλίδης Υποψήφιος Σύμβουλος Περιφέρειας Κ.Μακεδονίας με τον Κυριάκο Βελόπουλο.12 λόγοι για να με στηρίξεις !

1. Γιατί είμαι πολίτης δεν είμαι πολιτικός, ανησυχώ για την Πατρίδα μου και το μέλλον του τόπου μου, και για αυτό αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά.
2. Δεν κληρονόμησα την πολιτική ούτε από τους γονείς μου, και ούτε έχω μέσα στην πολιτική να με προωθούν, είναι πρώτη φορά που μπαίνω και έχω καθαρές και χρήσιμες ιδέες να εφαρμόσω για το κοινό καλό με την υποστήριξη σας.
3. Δεν είμαι καριερίστας στην πολιτική, δεν μπαίνω για να οικονομήσω, ούτε είμαι άνεργος που αναζητώ εργασία !
Είμαι 35 ετών και τα τελευταία 15 χρόνια κάνω καριέρα ως ελεύθερος επαγγελματίας και είμαι ήδη πετυχημένος στην δουλειά μου.
4. Έχω την εμπειρία της αγοράς, του πεζοδρομίου, δεν μπαίνω στην πολιτική για να μάθω χρεώνοντας σας με τα λάθη μου, μπαίνω στην πολιτική γιατί έχω ξεκάθαρες λύσεις για τον τόπο μας και είμαι σε θέση να προλάβω τα λάθη των άλλων.
5. Έχω οικογένεια και 3 παιδιά και καταλαβαίνω την θέση του κάθε γονιού και τις ανάγκες της κάθε οικογένειας.


6. Δεν μεγάλωσα μέσα στα τζάκια ούτε κληρονόμησα περιουσίες, είμαι αυτοδημιούργητος με καταγωγή από εργατική και αγροτική οικογένεια.
7. Είμαι στο ψηφοδέλτιο με καθαρούς υποψήφιους, ανθρώπους που έχουν να επιδείξουν δράση, χωρίς βρώμικο πολιτικό παρελθόν και κυβερνητικές ευθύνες.
8. Είμαι απέναντι σε όλους εκείνους που χρεοκόπησαν την Ελλάδα.
Είμαι απέναντι στους αγράμματους πτυχιούχους και αποτυχημένους στην επαγγελματική τους καριέρα, που επέλεξαν την πολιτική για να κάνουν την εύκολη καριέρα, χρεώνοντας τα λάθη και τις αποτυχίες τους σε σένα και σε μένα, τους Έλληνες φορολογούμενους.
9. Επέλεξα ως πολίτης να μπω στην μάχη, να διεκδικήσω να αναλάβω τις τύχες του τόπου στα χέρια μου, αντί της εύκολης οδού της αποφυγής των ευθυνών.
10. Δεν διαπραγματεύομαι τα δίκαια της Πατρίδας μου, όπως το αδιαπραγμάτευτο για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας, το αδιαπραγμάτευτο της Ελληνικότητας της πλειοψηφίας των μουσουλμάνων της Θράκης, πλην των πληρωμένων υπαλλήλων του τούρκικου προξενείου.
11. Πιστεύω ότι η Ελλάδα με τόσο μεγάλο φυσικό πλούτο και συνθήκες ανάπτυξης δεν είναι δυνατόν να πτωχεύει !
Πτώχευσαν οι επιλογές των ανθρώπων που διαχειρίστηκαν τον δημόσιο βίο, επιλογές ανθρώπων που δεν είχαν να υποδείξουν καμία επιτυχία προτού εισέλθουν στην πολιτική.
12. Δεν ζητώ την ψήφο σου μόνο για μένα, αλλά και για σένα !
Τι έχεις να περιμένεις από αυτούς που τους έχεις δοκιμάσει πολλάκις ;
Εάν σκέφτεσαι να είσαι απών από τις εκλογές απλά θα αφήσεις να αποφασίσουν άλλοι για σένα.
Μόνον εάν συμμετέχεις επιλέγοντας τους καλύτερους μπορείς να αλλάξεις και το δικό σου μέλλον !

Δεν υπάρχουν σχόλια: