Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Μαρία Ορφανίδου-Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος - Η Νέα Σμύρνη αλλάζει

Μαρία Ορφανίδου-Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος. Γεννήθηκα το 1973 στην Καλλιθέα και κατάγομαι από τη Μικρά Ασία, απ' όπου εκδιώχθηκαν οι παππούδες μου.
Στη Νέα Σμύρνη βρέθηκα στα μαθητικά μου χρόνια και φοίτησα στο γενικό γυμνάσιο «Εστία».

Σπούδασα Οδοντίατρος στο τμήμα Οδοντιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκα στο νοσοκομείο "Ανδρέας Συγγρός" και στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης των Η.Π.Α.

Πλέον ζω και εργάζομαι στη Νέα Σμύρνη, όπου διατηρώ ιδιωτικό οδοντιατρείο, στην οδό Αγίας Φωτεινής 59 και Ελ. Βενιζέλου.

Ασχολούμαι με τον εθελοντισμό και την ενίσχυση Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, ειδικά όσων έχουν σχέση με παιδιά. (Χαμόγελο του Παιδιού, Κιβωτός του Κόσμου, Action Aid κ.α.)

Αρθρογραφώ ανελλιπώς σε έντυπα και διαδίκτυο, πάνω σε θέματα αισθητικής οδοντιατρικής και υγείας του στόματος, καθώς και σε θέματα που αφορούν τη μητρότητα, τη γονεϊκότητα και το παιδί.

Είμαι μέλος του Οδοντιατρικού Συλλόγου και ανήκω στο Δοιικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρείας Ομοιπαθητικής Οδοντιατρικής.



Είμαι παντρεμένη και μητέρα ενός μικρού αγοριού. Αποφάσισα να είμαι υποψήφια γιατί:
Έχω τη θέληση, το μεράκι και τις γνώσεις να βοηθήσω να αντιμετωπιστούν τα κακώς κείμενα της πόλης.
Πιστεύω πολύ στο να συμμετέχουμε εμείς οι πολίτες, στην προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας ζωής μας.
Σε μια εποχή ανασφάλειας, απαισιοδοξίας και πλήρους απαξίωσης του πολιτικού συστήματος, το πιο εύκολο είναι να τα ισοπεδώσουμε όλα και να κλειστούμε στον εαυτό μας. Όμως, τίποτε καλό δε θα βγει απ' αυτό. Αυτή είναι η εποχή για να βάλουμε όλοι τα δυνατά μας.


Για όλα αυτά, είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος και υποστηρίζω το όραμα του συνδυασμού "Η Νέα Σμύρνη αλλάΖΕΙ", με υποψήφιο Δήμαρχο τον Ανδρέα Νεφελούδη.

Blog: http://menoumeneasmirni.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: