Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Αθηνά ΚΑΜΜΕΝΟΥ Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Δελφών Εκλογική περιφέρεια Γαλαξειδίου

Αθηνά ΚΑΜΜΕΝΟΥ Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Δελφών Εκλογική περιφέρεια Γαλαξειδίου
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1958. Γονείς μου ο Γιάννης Π. Καμμένος και η Χρυσούλα Ι. Δάνδουρα - Καμμένου, και οι δύο με καταγωγή από παλιές ναυτικές Γαλαξειδιώτικες οικογένειες. Μαζί τους περνούσα τακτικά τα παιδικά μου καλοκαίρια στο πατρικό μας σπίτι στο Γαλαξείδι.

Σπούδασα στην Γενεύη (Ελβετία), αρχικά Νηπιαγωγός στην Σχολή Βρεφονηπιοκόμων / Νηπιαγωγών και στην συνέχεια Παιδαγωγικά και Ειδική Αγωγή Σχολή Παιδαγωγικών Επιστημών και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Γενεύης. Ακολούθησε το μεταπτυχιακό μου στο ίδιο Πανεπιστήμιο, με θέμα την ένταξη στα σχολεία των παιδιών με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Οι σπουδές μου αυτές μου επέτρεψαν να εργαστώ για 20 χρόνια στις δομές προσχολικής αγωγής του καντονίου της Γενεύης, τόσο ως ειδική παιδαγωγός, όσο και ως σύμβουλος και συντονίστρια. Συγχρόνως ήμουν Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο, και συμμετείχα στη δημιουργία πρότυπου πανεπιστημιακού παιδικού σταθμού συντονίζοντας τη συνεργασία του Πανεπιστημίου, της Τοπικής Κοινωνίας και του Υπουργείου Παιδείας. Μιλώ Ελληνικά, Γαλλικά, Αγγλικά και Ιταλικά.
Πριν εννέα χρόνια επέστρεψα στην Ελλάδα και επαγγελματικά μοιράζομαι το χρόνο μου κάθε εβδομάδα μεταξύ του Γαλαξειδίου και της Αθήνας. Στην Αθήνα είμαι καθηγήτρια στο Α-ΤΕΙ (τμήμα προσχολικής Αγωγής).



Στην Φωκίδα, σε συνεργασία με τον Δήμο Γαλαξειδίου, την Νομαρχία και την Τοπική Ενωση Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΕΔΚ) υλοποίησα συμβουλευτική υπηρεσία γονέων, εκπαιδευτικά προγράμματα στο Ναυτικό Μουσείο Γαλαξειδίου, επιμορφωτικά σεμινάρια για τις παιδαγωγούς των Παιδικών Σταθμών του νομού, και μια πρότυπη για τα ελληνικά δεδομένα Υπηρεσία Στήριξης, Πρόληψης και Εγκαιρης Παρέμβασης για τα παιδιά των Παιδικών Σταθμών.

Αποφάσισα να αποδεχθώ την πρόταση / πρόκληση του Νίκου Φουσέκη να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση και να ζητήσω την ψήφο σας σαν Δημοτική Σύμβουλος στο Κεντρικό Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δελφών. Σκοπός μου, είναι να ενισχύσω την διοικητική ομάδα του νέου Δήμου με τις εξειδικευμένες γνώσεις μου σε θέματα παιδείας, νεότητας, κοινωνικών υπηρεσιών και πολιτισμού, θέματα των οποίων οι αρμοδιότητες μεταφέρονται μέσα στο πλαίσιο του "Καλλικράτη" στους δήμους. Τέλος, γνωρίζοντας καλά τις ανάγκες της πόλης μου, του Γαλαξειδίου, θα συντελέσω με όλες μου της δυνάμεις στην ανάπτυξη και την αναβάθμιση της

Αθηνά Καμμένου

Δεν υπάρχουν σχόλια: