Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Δράμαλη - Τουλάκη Γεωργία - Νιγρίτα – Δήμου Βισαλτίας

Δράμαλη - Τουλάκη Γεωργία του Αθανασίου και της Αρετής. Γεννήθηκα στη Νιγρίτα Σερρών, μεγάλωσα και σπούδασα στη Θεσσαλονίκη και από το 1990 κατοικώ στην Τερπνή. Είμαι οικονομολόγος, πτυχιούχος του «Πανεπιστημίου Μακεδονία».

Μιλάω την Αγγλική γλώσσα και έχω άριστες γνώσεις και πτυχίο ηλεκτρονικών υπολογιστών. Από το 1980 έως και το 1990 δραστηριοποιήθηκα στο Σύλλογο Τερπνιωτών Θεσσαλονίκης ως μέλος του Δ.Σ και πρόεδρος του Τμήματος Νέων του συλλόγου.


Από το 2004 έως και σήμερα είμαι πρόεδρος στον Πολιτιστικό Σύλλογο Τερπνής.. Είμαι παντρεμένη με τον Τουλάκη Π. Χρήστο διπλωματούχο Τεχνολόγο Γεωπόνο Ζωϊκής Παραγωγής του ΤΕΙ Σίνδου Θεσσαλονίκης και έχω δύο παιδιά τον Παναγιώτη, φοιτητή του ΤΕΙ Σερρών του τμήματος Πληροφορικής και Επικοινωνιών, σήμερα υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία ως έφεδρος αξιωματικός και την Αρετή φοιτήτρια στο ΤΕΙ Δασοπονίας Δράμας.



Συμμετέχω στις δημοτικές εκλογές στις 7 Νοέμβρη ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στην εκλογική περιφέρεια Νιγρίτας – Δήμου Βισαλτίας, με το συνδυασμό «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ» του Νίκου Βλαδίκα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: