Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Γιάννης Πιτσιώρας - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμαριάς

Γιάννης Πιτσιώρας Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμαριάς. Συνεργασία για την Καλαμαριά, Θεοδόσης Μπακογλίδης, Δήμαρχος

Βιογραφικο Πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακή ειδίκευση στο δημόσιο δίκαιο και τις πολιτικές επιστήμες.

Ως υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών απασχολήθηκα σε θέση Ειδικού Μεταπτυχιακού Υποτρόφου στον Τομέα Δημοσίου Δικαίου και Πολιτικής Επιστήμης του Τμήματος Νομικής της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ.

Δικηγόρος στον Άρειο Πάγο. Δικηγόρος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ερευνητική και επιστημονική δραστηριότητα σε θέματα διοικητικού δικαίου, δημοσίων διαγωνισμών και συμβάσεων, δικαίου περιβάλλοντος και πολεοδομικού δικαίου.




Από το 1996 είμαι Γενικός Γραμματέας και από το 2007 Πρόεδρος του Ελληνοϊσπανικού Κέντρου Πολιτισμού Θεσσαλονίκης. Από τη θέση αυτή έχω επιμεληθεί το πρόγραμμα πολιτιστικών δράσεων του Κέντρου και έχω συνεργαστεί μέσω ειδικών προγραμμάτων και δράσεων με το Υπουργείο Πολιτισμού της Ισπανίας, την Πρεσβεία της Ισπανίας στην Αθήνα και το Ινστιτούτο Θερβάντες. Επίσης έχω συνεργαστεί με τους περισσότερους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς πολιτισμού της Θεσσαλονίκης και της βόρειας Ελλάδας, Δήμους και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης. Έχω συνεργαστεί με την ανωτέρω ιδιότητά μου με τα σημαντικότερα διεθνή πολιτιστικά φεστιβάλ της πόλης.


Ιδρυτικό μέλος και Αντιπρόεδρος των «Φίλων των Δημητρίων».
Μέλος του Συλλόγου Φίλων της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης.
Μέλος της Επιτροπής Διαμεσολάβησης του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

Ιδρυτικό μέλος και μέλος του πρώτου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Μεταπτυχιακών Φοιτητών και Υποψηφίων Διδακτόρων του Τμήματος Νομικής του Α.Π.Θ.

Μιλάω αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά και πορτογαλικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: