Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Σωτ.Μεταξάς - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παλαιού Φαλήρου

Σωτήρης Μεταξάς υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος Παλαιού Φαλήρου Δικηγόρος στον Άρειο Πάγο - Ποινικολόγος. Με το συνδυασμό του δήμαρχου Διονύση Χατζιδάκη


Φίλες και φίλοι Φαληριώτες. Γεννήθηκα ζω και εργάζομαι στο Παλαιό Φάληρο.
Στην οδό Αγίου Αλεξάνδρου 43 είναι το σπίτι μου και το δικηγορικό γραφείο του πατέρα μου Γιάννη Μεταξά που το διατηρώ όπως ήταν για συναισθηματικούς λόγους.
Έχω ασχοληθεί με τα κοινά από τα φοιτητικά μου χρόνια. Με τιμούν με την εμπιστοσύνη και τη φιλία τους πολλές προσωπικότητες του πολιτικού επιχειρηματικού, επιστημονικού και καλλιτεχνικού κόσμου.
Η τιμιότητα και το ήθος μου δεν έχουν αμφισβητηθεί από κανέναν.
Αγωνίστηκα σκληρά μέσα και έξω από τις αίθουσες των δικαστηρίων.
Δεν έλειψα ποτέ από κοντά σας.
Με γνωρίζουν χιλιάδες συμπολίτες μας σε όλη την Αττική.
Ρωτήστε για μένα.
Θέλω μόνο να προσφέρω στο Παλαιό Φάληρο και στους Φαληριώτες.
Από ενδιαφέρον και όχι από συμφέρον. Δεν διεκδικώ έμμισθη θέση στο δήμο.
Υποστηρίξτε με και δώστε μου περισσότερη δύναμη.
Σας υπόσχομαι ότι δεν θα προδώσω την εμπιστοσύνη σας.

Σας ευχαριστώ. Σωτ.Μεταξάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: