Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Ιωάννης Χαραλαμπίδης - Υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμαριάς

Ιωάννης Χαραλαμπίδης - Υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμαριάς. Σας κοιτάζω στα μάτια, αφουγκράζομαι και νιώθω τις αγωνίες, τις απογοητεύσεις, τις ελπίδες και τα όνειρα σας. Είμαι νέος. Είμαι δυνατός.
Μπορώ να διεκδικώ. Είμαι ο στρατιώτης που θα παλέψει για το Δήμο του, με μοναδικό του όπλο τη δική σας εμπιστοσύνη.

ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ   ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ  ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Γεννήθηκα στην Καλαμαριά όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Μέλος πολύτεκνης οικογένειας, ακολούθησα τα βήματα του πατέρα μου και αποφάσισα να γίνω μαιευτήρας – γυναικολόγος. Τις πρώτες μου εμπειρίες στο χώρο της υγείας τις απέκτησα στην Κλινική «ΤΑΤΙΑΝΑ», ενώ σήμερα, παράλληλα με την ενασχόλησή μου ως ιδιώτης ιατρός, είμαι υποψήφιος Διδάκτωρ του ΑΠΘ και επιστημονικός συνεργάτης της Α΄ Μαιευτικής - Γυναικολογικής Κλινικής στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Πιστεύοντας στις φιλικές, κοινωνικές και επαγγελματικές σχέσεις και έχοντας ένα ειλικρινές ενδιαφέρον διάθεσης του προσωπικού μου χρόνου, εκλέχθηκα νομαρχιακός σύμβουλος του Νομού Θεσσαλονίκης, το 2006.



Κατά τη διάρκεια της θητείας μου και από τη θέση του ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ του ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, σχεδίασα και υλοποίησα προγράμματα κοινωνικής προσφοράς με στόχο την υπεύθυνη και έγκυρη ενημέρωση των συμπολιτών μου.

Παράλληλα, ανέπτυξα ποικίλες δράσεις σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με βασικό αντικείμενο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Διαθέτοντας πλέον την εμπειρία και τη γνώση της τοπικής αυτοδιοίκησης, των αναγκών αλλά και της δυναμικής που μπορεί να αναπτύξει, αντιλήφθηκα πως το μεγαλύτερο ζητούμενο πλέον είναι η καθημερινότητα, στην πόλη και τη γειτονιά που ζούμε. Συνειδητοποίησα, πως η ουσία κρύβεται στη λεπτομέρεια και αυτή με τη σειρά της κάνει τη διαφορά…


ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
Για να γίνουν όμως αυτά πράξη χρειάζεται ένας άνθρωπος με όρεξη και διάθεση, με άποψη και γνώση.
Εν τέλει χρειάζεται ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.

Σας καλώ να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου για την Καλαμαριά. Για να κάνουμε τον τόπο που ζούμε όπως μας αξίζει: σύγχρονο και ανθρώπινο

Δεν υπάρχουν σχόλια: