Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Δεληγιάννης Κώστας - Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στη Γλυφάδα

Δεληγιάννης Κώστας. Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στη Γλυφάδα με τον κύριο Λανδράκη και την Άμεση Παρέμβαση


Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Δεληγιάννης και είμαι μόνιμος κάτοικος Γλυφάδας από το 1969  όπου γεννήθηκα. Είμαι τελειόφοιτος μέσης εκπαίδευσης, ως ηλεκτρονικός.
Διατηρώ Επιχείρηση (Πρατήριο Υγρών Καυσίμων) από το 1987 έως και σήμερα.
Είμαι παντρεμένος και έχω μία υπέροχη κόρη 6 ετών
Η μεγάλη μου αγάπη για την Γλυφάδα ήταν η αιτία που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά του Δήμου μας.
Λόγω της επαγγελματικής μου δραστηριότητας συναναστρέφομαι κάθε μέρα με πολύ κόσμο
γνωρίζοντας έτσι τα προβλήματα του αγαπημένου μου Δήμου.
Καθαριότητα πόλης
Αντιπλημμυρικά - όμβρια ύδατα 
Χώροι "πλατείες πράσινου"
Αναβάθμιση παραλιακής ζώνης για τους πολίτες της Γλυφάδας.




Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο γιατί πιστεύω ότι τα έργα πρέπει να γίνονται με πράξεις και όχι μόνο με λόγια.
Αν με επιλέξετε θα κάνω ότι είναι δυνατό όχι μόνο για εσάς αλλά και για μένα που ζω και αναπνέω σ' αυτήν την πόλη

Με εκτίμηση  Κώστας Δεληγιάννης


Δεν υπάρχουν σχόλια: